Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ:
Для повернення товар має мати:
-
Чек про отримання від перевізника
-
Гарантійний талон (якщо він передбачений)
Без чека або гарантійного талона ми не зможемо надати гарантійне обслуговування або здійснити обмін, повернення товару.
Яким має бути товар:
- Товар не має слідів використання, програмне забезпечення залишилося незмінним, збережена упаковка і повна комплектація;
- Товар має незмінний вигляд без механічних пошкоджень, подряпин або потертостей, а для товарів у одноразовій упаковці - упаковка не розкривалась;
- Є чек про покупку товару;
- Збережені заводські пломби та захисні плівки на товарі;
- Товар не входить до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню, згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 1994 року.
- Цифрові коди / ігри не можуть бути повернуті або обмінені.
- Диск з грою можна повернути або обміняти лише у разі, якщо чек містить неправильну мову гри.
Ми не здійснюємо повернення коштів за робочий Б/У товар. Проте, ми можемо запропонувати викупити ваш товар. Це дозволить вам повернути значну частину витрат.
Процедура повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця:
- проінформуйте на номер +380(73)-721-24-14 і повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.
Адреса для повернення: -Нова пошта №161 вул. Сулеймана Стальського, 20, Київ, Київська обл. Письменний Артем Олександрович +380(66)-58-77-620.
Процедура повернення товару неналежної якості відбувається за рахунок продавця:
При отриманні товару неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення проінформувавши нас в перші 24 години.
- проінформуйте на номер +380(73)-721-24-14 і повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.
Адреса для повернення: -Нова пошта №161 вул. Сулеймана Стальського, 20, Київ, Київська обл. Письменний Артем Олександрович +380(66)-58-77-620.
Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можливе повторне відправлення замовлення.
ТОВАР ЗЛАМАВСЯ?
Наш магазин гарантує якість всіх товарів на період від 14 днів до 18 місяців, залежно від конкретного товару, що зазначено на нашому сайті. Для кожного товару видається чек або гарантійний талон як підтвердження гарантійних зобов'язань.
Після проведення експертизи у сервісному центрі буде прийнято рішення щодо подальших кроків: ремонт, заміна або повернення коштів за товар. Без рішення сервісного центру ми не можемо здійснити обмін або повернення коштів за товар. Термін діагностики товару під час гарантійного ремонту - не більше 7 днів. У випадку, якщо дефекти були виявлені внаслідок неправильної експлуатації товару, клієнт повинен самостійно сплатити вартість ремонту.
Повернення грошових коштів за товар здійснюється не пізніше, ніж через 7 днів після отримання висновку сервісного центру. Сума повернення відповідає вартості товару, вказаної в накладній на момент покупки.
ЧОМУ ГАРАНТІЯ МОЖЕ НЕ ДІЯТИ?
-
Пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін;
-
Якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені, не збігаються з інформацією в гарантійному документі;
-
Вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
-
Дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
-
Виріб пошкоджений або вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
-
Устаткування пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
-
Виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
-
Виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
-
Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
-
Представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг та ін.);
-
Устаткування було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв.
Всі товари в нашому магазині підлягають поверненню та обміну окрім Б/У товарів належної якості.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
НОМЕР ТЕЛЕФОНУ ДЛЯ ЗВЯЗКУ - 0737212414